Forum Funclub Strona G│ˇwna
FAQ  Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Grupy  U┐ytkownicy  Szukaj  Rejestracja  Zaloguj
1 mm na dob─Ö poprzez 4 obroty czyli w jednym momencie 1 obr

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Funclub Strona G│ˇwna -> O Myszce Diddl
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Przyjaciel Diddla***



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 19:10, 09 Kwi 2014    Temat postu: 1 mm na dob─Ö poprzez 4 obroty czyli w jednym momencie 1 obr

STARAMY SIE O DZIDZIUSIA JUZ łADNE PARE MIESIECY ..11CZERWCA MIAłAM OWULACJE NO TO SIE STARALISMY !!
[link widoczny dla zalogowanych]
JADE TAM 20.06 I 10.09 JADE DO NOWEGO JORKU, ODWIEDZIC RODZINE. Mi┼éa atmosfera, ┼Ťwietna robota i naprawd─Ö tanio.
na jakich produktach sie uczyłas?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam wybrac si─Ö do salonu na korolkowej Jest tam szeroki wyb├│r zabieg├│w kosmetycznych.
spalilam sobie wlosy okropnie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli ja r├│wnie┼╝ mog─Ö prosi─ç o zdj─Öcia to prosz─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co do solarium tez sie zastanawiałam czy mozna ale na zdrowy rozsadek co moze miec L z solarium ??? [link widoczny dla zalogowanych] A teraz te odrosty.
1 kg mniej i brzuch ladniejszy bo ja mieszkalam nad morzem Jestesmy dwiema studentkami psychologii z do┼Ťwiadczeniem w pracy z dzie─çmi w wieku przedszkolnym, kt├│rych pasj─ů jest praca z maluchami, a wyzwaniem nauka ich poprzez zabaw─Ö. zawiniliscie oboje a jelsi on nie potrafi sie do tego przyznac i zrzuca odpowiedzialnosc na Ciebie to o czym rozmawiac? Wczoraj w nocy postanowi┼éam zaaplikowac sobe propilis (wiem g┼éupota) bo nie skojarzya┼éam ze opuchlizne mog┼éam miec po tym propolisie, nad ranem zacze┼éam puchnac i to strasznie, zosta┼é mi gynalgin wiec je wzie┼éam, dobrze zrobi┼éam? [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam 160 cm i waze 65.... To normalne , ze tak jest mam to samo pytalam lekarza i mowil ze moge brac no spe i ze te bole sa spowodowane rozciaganiem macicy , mnie tez tak wczesnie napadly takze bez obaw od 3 lat mieszkam tutaj, tesknie za Polska ale nie jest zle dziewczyny powiem wam tak: - i co by┼Ť powiedzia┼éa gdyby ksi─Ö┼╝a (tak jak imamowie) jawnie nawo┼éywali do zab├│jstw ?? chyba miala 6cm juz nie pamietam dokladnie. omlet z awokado, 2 plasterki pomidora.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i co wy na to?
[link widoczny dla zalogowanych]
A w trakcie operacji tam pod t─ů koszula mozna mie─ç chocia┼╝ majtki?
Ja ju┼╝ wystarczaj─ůco nienawidz─Ö siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moniki na Giszowcu.
[link widoczny dla zalogowanych]
w┼éa┼Ťnie,┼╝e nie zale┼╝y mii na nim! Ty sie nie cenisz facet, ziemniaczki tylko chcesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
jednym słowem jest kicha bo ja przed wzięciem tego leku nie miałam żadnych problemów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Codziennie w mieszkaniu by┼éo 50 nowych paj─ůk├│w.
Wiem ,┼╝e brzmi to przerazajaco ale dr Melke powiedzia┼é iz moze zrobic przeszczep skory aby usunac te moje blizny na nogach...bo wiecie to s─ů blizny po wybroczynach po sepsie i nie bedzie ┼éatwo...ale chce wierzyc ze sie uda...naprawde nie ma nic gorszego dla mnie jak wakacje w spodniach;(
[link widoczny dla zalogowanych]

Atypus muralis. [link widoczny dla zalogowanych] Zawsze podczas diety chudłam wszedzie oprocz brzucha, jakos tak odstawał.
M├│j fryzjer zjecha┼é mnie za dyfuzor bo bardzo niszczy i przesusza w┼éosy. ano rzeczywi┼Ťcie nie mam sie co czepia─ç, racja skoro rozmiary 36 to chude wieszaki to 40-42 to grube ┼Ťwinie Na oko wszystko by┼éo dobrze. Nie trzeba juz uzywac prostownicy . od dzisiaj zaczelam odchudzanko 1-wsza meridia 10 [link widoczny dla zalogowanych]
wspolczuje :/ ale jak juz wszystko wyreguluja to bedziesz czyla sie o niebo lepiej Poczytaj sobie na ten temat wi─Öcej tutaj: Usta po aquamidzie: 22. Eh, mnie najbardziej przerazi┼éo to zdj─Öcie gard┼éa... a denerwowac to sie denerwowalam-a jak i jeszcze troche stresik trzyma heh Jak my┼Ťlicie czy po roku nauki i zdobyciu umiej─Ötno┼Ťci b─Öd─Ö mog┼éa rozpocz─ů─ç prac─Ö w salonie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich.
obiad:
krotkoterminowego, czyli knajpy, kawiarnie, zmywaki zajete...
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche ciezkie sa dla mnie te dni po operacji,ciagle jestem bardzo slaba,czesto boli mnie glowa i jeszcze pobolewa gardlo i tak jakos nizej...trudno to wyjasnic.
[link widoczny dla zalogowanych]

o tym preparacie mowila Tobie lekarka :
[link widoczny dla zalogowanych]
ibd 100% najlepszy - pracowa┼é─ům ju┼╝ na kilku firmach i on bije wszystkie na g┼éow─Ö dobry jest jeszcze snc w miar─Ö dobry emmi, dobry basic (zobacz nawww.silcare.pl )
[link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ mam kr─Öcone,grube w┼éosy i strasznie mi si─Ö pusz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
To moje jedyne przest─Öpstwo dzisiaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pani pfofesor endokrynolog powiedziala mi, ze nigdy nie schudn─Ö - nawet na diecie niskoweglowodanowej. [link widoczny dla zalogowanych] Poznalismy j─ů jako m─Özatke i nikt nie pos┼éuguje si─Ö jej panie┼äskiem.
Fryzura ma┼éo ciekawa, kt├│ra bardzo ┼Ťrednio si─Ö uk┼éada┼éa. Jak my┼Ťlisz, bilety na statki b─Ödzie mia┼é gratis? MCV - 95 N:80-94 ja r├│wnie┼╝ bior─Ö od 2-├│ch m-cy Bromocorn w ilosci 2 tabl. Jesli bedziesz cwiczyc systematycznie przynajmniej 3 razy w tyg choc polecam wiecej, ograniczysz s┼éodycze i jasne pieczywo to efekty pojawia sie juz po I miesi─ůcu po takim czasie moje cia┼éo zacze┼éo byc bardziej zbite i jedrniejsze,a celulit zacza┼é zanikac.Mam tendecje do tycia kiedys jak sporo przyty┼éam bra┼éam L-karnityne tak jak -Steff-powiem ze efekt byl szybki bez efektu jojo,cia┼éo bardzo sie poci itd, czasami warto zainwestowac troche pieniedzy dla lepszego samopoczucia jednak wybor nalezy do Ciebie.Pozdrawiam i trzymam kciuki [link widoczny dla zalogowanych]
Ot├│z jesli chodzi generalnie o czyszczenie zeb├│w to ja polecam ten gabinet [link widoczny dla zalogowanych] nigdzie nie mog┼éam tego znale┼╝─ç ... Efulec je┼Ťli ─çwiczysz te┼╝ skalpel i orbi to polecam najpierw skalpel potem orbi. Ja mia┼éam wstrzykni─Öty 1 ml Restylane i to prawie ca┼éy w g├│rn─ů warg─Ö, bo doln─ů mam w miar─Ö pe┼én─ů... W kt├│rym roku Edyta G├│rniak wygra┼éa Eurowizj─Ö, czy kto to tam by┼é..? [link widoczny dla zalogowanych] *c5*82+utworu Czy to mo┼╝e by─ç skutek przem─Öczenia lub braku jaki┼Ť witamin, a mo┼╝e ma to co┼Ť wsp├│lnego z serem ( czasem odczuwam dziwne k┼é├│cie w klatce piersiowej i tak jakby dr─Ötwienie r─ůk, kt├│re dokucz mi coraz cz─Ö┼Ťciej).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest odlot nie do pobicia
[link widoczny dla zalogowanych]
A ci, co wyjechali, to czy brakowa┼éo Wam wiedzy, kt├│r─ů teoretycznie powinnam tam otrzymac??

Trzeba wierzy─ç ┼╝e b─Ödzie dobrze, tym bardziej, ┼╝e wyniki leczenia u wielu dziewczyn s─ů bardzo dobre
[link widoczny dla zalogowanych]
..
Ruszy┼éo co┼Ť, czy nadal cisza!!??
dziewczyny nie zadawajcie tu takich pytan bo moze byc za pozno idziecie robicie usg i do lekarza ja tak zrobilam nie czekalam i regularne badanie prze de wsystkim zwlekanie nic nie da na szczescie u mnie tylko 3cm torbiel na jajniku ale rychlo w czas ale tez trzeba sie prosic o usg inaczej ciezko chyba ze lekarza ma sie wporzadku
polykalam powoli, gardlo się rozgrzewało i kazde następne połknięcie było łatwiejsze !
[link widoczny dla zalogowanych]
a mo┼╝e by tak kasy te┼╝ doda─ç?????ja wszystkorozumi─Ö ale powoli sie nie wyrabiam i mam stresa OGROMNEGO z tego powodu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.fetalecho.pl/content/show/lista_le karzy_z_certyfikatami_umiejetnosci_w_zakresie_echokardiograf ii_i_kardiologii_prenatalnej ,84.html
[link widoczny dla zalogowanych]

hmm a jak z pensja ??? [link widoczny dla zalogowanych] przypadku to naprawde sukces.
Jedna tylko rzecz mnie zastanawia, czy wam piaskowal dentysta zęby trznonowe?bo mi tylko do czworek wlacznie, ogolnie trwalo to ok.15min,cos chyba za krótko? ???I kiedy będzie powtórka bo nie widziałam? a gdyby tak - przepraszam za literowki ale pisze tylko jedna reka Absolutne zakazy: [link widoczny dla zalogowanych]
kupi┼éam rozjasniacz joanny na┼éozy┼éam, siedzia┼éam, czeka┼éam, rozjasni┼éam... Chcialam sie zapytac ,czy glodowka moze miec dobroczynny wplyw na redukcje cellulitu?. Nie mam, a poza tym ┼Ťrednio lubi─Ö, te obcieraj─ůce si─Ö uda. Daj mi znadz jak ju┼╝ j─ů odwiedzisz. po pierwsze: Ale z tego co widz─Ö r├│wnie┼╝ d┼éugo trzyma si─Ö Juvederm, Teosyal i Emervel. glupie baby.
Fanka mówisz, że to długo jak na pierwszy raz?
publikacja akt - marzec 2005,
[link widoczny dla zalogowanych]
- wtedy, gdy zacz─ů┼éem normalnie je┼Ť─ç - znikn─Ö┼éy w├│wczas napady ob┼╝arstwa, g┼é├│d, itd.
Na mnie chyba zaczęła działać wiosna...
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam te┼╝ tak silnej woli b─Öd─ůc samej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Funclub Strona G│ˇwna -> O Myszce Diddl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme Diddle v 2.0.20 par HEDONISM