Forum Funclub Strona Gwna
FAQ  Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Grupy  Uytkownicy  Szukaj  Rejestracja  Zaloguj
Fanka i Oczyszczona, dzięki Ja wierzę w moc głodówek.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Funclub Strona Gwna -> O Myszce Diddl
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Przyjaciel Diddla***



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 2:56, 11 Kwi 2014    Temat postu: Fanka i Oczyszczona, dzięki Ja wierzę w moc głodówek.

to grzech, nawe tmyslec o ksiedzu, co chcecie, zeby swiete cialo na was lezalo, buehehehe
[link widoczny dla zalogowanych]
uwazam ze zagadywanie na gg ko nczy sie tak samo nak na chacie czy randkach internetowych. Wizja spadającej wagi ciała na pewno zmotywuje Cie do działania..
[link widoczny dla zalogowanych]
chodziłam do wielu salonów fryzjerskich...
czy jeśli ktoś kiedyś się przewrócił na lodowisku i przez to ma bliznę na górnej wardze (czyli taką lekką grudkę malutką) to może powiększyć sobie usta aquamidem???
Cleopatra STudio Fruzur
jeśli jednak o mnie chodzi to ten chłopaczyna zupełnie nie jest w moim guście, bo zupełnie nie jest męski, a taki ardziej ciotowaty
[link widoczny dla zalogowanych]
skluchość w gardle i zaparcia.
Okropnie..., pozniej byla kolejna pani gonekolg tez niedelikatna, a teraz chodze do faceta i jest naprawde bardzo delikatny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

właśnie na pewno nie jest to powodem tego że gdzieś zahaczam kolczykiem albo coś . [link widoczny dla zalogowanych] 10.
Ty chyba nie wiesz na jakiej zasadzie dzialaja takie fora, a jezeli nie wiesz takze kto to jest moderator to sobie sprawdz. Ja mam orbitreka od kilku dni i też się zastanawiałem jak ćwiczyć. Byłam tak zdenerwowana, że nawet za bardzo nie pamiętam nic!!! ...Tylko że jakoś nie udawało mi się potem utrzymać tej nowej wagi w tamtym roku wrastal mi paznokiec.. [link widoczny dla zalogowanych]
i higieniczne to ... Na szczęście wszystkie moje znajome dobrze znosiły porody w białostockich szpitalach, bardziej są zadowolone z warszawskiej (jeśli mają porównanie)ale na szczęście żadna mnie nie straszy. surowe i nie obrane (tak było w przepisie (?!)) pokrojone w plasterki ułożone dachówkowo..... Hej dziewczynki! nie no jak bym miala buzie zmasakrowana po to bez problemu moglabym cos napisac, a jak tylko jest sie zadowolonym to juz psy na czlowieku wieszaja. a gdzie nie pojde to wszyscy sie patrza na mnie i pokazuja palcami mam juz tego dosc... Gigi D'Agostino - Another Way
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie tabletki bierze sie po usunieciu całej tarczycy??
.Na pocieszenie nie ma polożnictwa zaocznego -chyba że pomostówka ..

a ile miała radosci
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jestem szalona fanka ani dr Kwasniewskiego ani Atkinsa ale poczytalam sobie na ten temat, do tego obserwacja i zwykle rozmowy z ludzmi na temat co i jak jedza za kazdym razem przekonuja mnie do slucznosci mojego zdania.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=9548 7113
Fanka,,, no to łądnie moj 4 i jest wyjeniscie ze tak powiem he tylko woda w ruch jeszcze 6-7 dni a Tobie ile pozostało?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przeciez przesada ze jestem z kolezanka, caly autobus zapchany i jakis Turek zaczepia kolezanke, jestes z polski ... [link widoczny dla zalogowanych] W każdym razie jestem bardzo zaskoczona.
Tluszcz w organizmie ulega spalaniu niezaleznie od okolicy ktora jest poruszana. to moj pierwszy wyjazd do pracy za granice i sie naprawde nie orientuje Witam wszystkich Moje sa w bardzo dobrej kondycji. Brrrrr!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Fanka i Oczyszczona, dzięki Ja wierzę w moc głodówek. Młoda energiczna i cierpliwa nauczycielka wychowania przedszkolnego zaopiekuje się dwulatkiem lub starszym dzieckiem w swoim domu. Wiem , ze miałam szczescie w nieszczesciu bo mogło byc znacznie, znacznie gorzej. bo chyba nie zapraszałby mnie do rodzinnego domu skoro tak by sie zachowywał prawda? - glupia jestes i tyle ze uwierzylasz, bo on zaproszil ale nigdy by cie tam nie wzial. Tylko, gdy w szkole zobaczę się w lustrze to normalnie strach się bać! to czytajcie wszystko, a nie tylko pierwsze posty. Myślę że mając takie początki zyskasz znacznie więcej jako profesjonalny fryzjer którego później będą cenic pracodawcy niż jak wybieżesz najbardziej prestiżowy kurs-który oczywiście nigdy nie przygotuje cię tak jak to o czym napisalam wyżej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
rano fajnie na nich rosa się skrzy..
[link widoczny dla zalogowanych]
Kanał nadgarstka zawiera :
[link widoczny dla zalogowanych]
- oto jest pytanie.
pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój tata, który nie boi się pająków powiedział, że to był najokropniejszy pająk jakiego widział.
[link widoczny dla zalogowanych]
Patologie sa wszedzie, i nie wydaje mi sie fair krytyka innego narodu przez narod, w ktorym dzieci zamyka sie w beczkach po kapuscie, wrzuca w workach do rzeki, sasiad gwalci i morduje 7letnia dziewczynke, wicepremierem jest czlowiek,ktory gwaci kobiety, a zwolennicy religijnej stacji radiowej bija dziennikarzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie da się zrobić tak, żeby nic nie było widać żadną metodą.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak Tobie idzie Eurydyke ?
[link widoczny dla zalogowanych]

Potem znow za pare godzin aż wypełnie słoik (góra 1-2 dni tak leży zakręcony na meblach). [link widoczny dla zalogowanych] heheh Jakoś kaski nie mam ostatnio...
Ale juz sie do tej codziennosci przyzwyczailam, choc czasami dopadaja mnie dolki..Ale coz..zycie. Może masz rację. Pozdrawiam wszystkie matki trzeba dojrzec do swojego odchudzania ALE! ktoś sie nazywa rainer albo wolfgang albo friedrich - i każdy wie , że to niemiec albo austriak czy szwajcar - sophie , michelle , rene - że francuz czy belg - i to samo jest z polskimi imionami; [link widoczny dla zalogowanych]
Tak kalmry,wyciaganie wosku z uszu i co jeszcze wymyslisz,zeby pare groszy tu od ludzi wyłudzić ale jeszcze nie mozna nosic zwisajacych kolczykow. i uwierzcie w to ,że sie UDA ! Podstawą sukcesu aplikacji jest DOGODNA pozycja - dla każdej z nas inna. TO JEST MOJE AUTO !!!! kawałeczek jabłka podczas głodówki nie szkodzi, ale naprawdę może położyć całą głodówkę, bo zaczyna pobudzać wydzielanie soków żołądkowych... hej Aziu ja już się pogubilam z kim miałam się skontaktować proszę daj namiar na siebie albo powiedzcie jak wysłać wiadomość na priv bo się nie orientuje pozdrawiam
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co dziwne we wcześniejszych moich ciążach w pierszych 3 miesiącach miałam plamienia i bóle, teraz jakotakich nie mam i nie muszę brać hormonów na podtrzymywanie ciąży (jak podczas 2 co udało mi się donieść).
Ale zawsze mówię że jednak najgorszy okres to jak chorują, zwłaszcza z wymiotami i wysoką gorączką i oczywiście dwie na raz.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja niedawno (przed 23) wróciłam od znajomych.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale faceci to pojechani wzrokowcy-wiec co sie dziwic Wracajac do tamatu ja jestem na glodowce i moje piersi sie zmniejszaja jupi!! Bejbi to nie jest normalne ale pewnie dlatego ze to ty jestes ta szmata a nie twoj maz ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo miło, kiedy widzisz zadowoloną obsługę, która jest zadowolona ze swojej pracy i robi to, co lubi, dzięki czemu w salonie panuje przyjemna atmosfera.
Pozdrawiam,

ja na to , że to TO świństwo ale ja nie umrę i że to propaganda. [link widoczny dla zalogowanych] W wieku 14 lat (kwiecień 1998) trafiłam do szpitala z bólem brzucha.
Uda sie, tylko musisz trafic na dobrego specjaliste a potem bardzo dbac o te nowa blizne i muisz sie liczyc z tym, ze ta nowa bedzie dluzsza, ale jesli wszystko pojdzie dobrze to bedzie cieniutka. zawierają dwutlenek węgla, który zagazowuje wątrobę i jelita - od tego się puchnie. Dzis 2 dzien i od wczoraj 900g mniej Jak narazie jest ok.Wczoraj bardzo mnie glowa bolala. ludzie, fajnie ze piszecie o swoich przyapdkach, o tym co WAM lekarz poradzil itp. a, mam ponad 30 lat, obecnie 75E (wczesniej bylo 70E) ale coz, czas leci Biust mam nadal piekny. [link widoczny dla zalogowanych]
...jestem troszeczke zajeta przygotowaniami, dlatego tak malutko pisze Kansas - Lonely wind Wiem, że są dwa sposoby nakładania go- 1 fazowy i 3 fazowy. Ja osobiście polecam akryl dla osób które muszę robić wiele rzeczy w domu i ich paznokcie są narażone na uszkodzenia.Żel jest zbyt miękki do tego.pozdrawiam Też wolałabym żeby to było wcześniej..ale Misia okazała się za mała jeszcze na usg na to aby ją wyciągnać do końca lipca...a więc padło na 8..08...faktycznie szkoda że się nie zoabczymy..ale może nadarzy się inna okazja do poznania sie Strasznie poodba mi sie ich wzrornictwo....choc cena to 200zlotych Hej dziewczyny ale się rozpisalyscie zazdroszczę wam wyjazdów ja w tym roku i pewnie w przyszłym też nigdzie się nie wybiorę wogóle w ten upał siedzę w domu już szału dostaje ale kiedyś sobie odbije laktator mam dostać taki elektryczny na dwie piersi ale nie wiem jak będzie się sprawował napewno będzie to śmiesznie wyglądać ale chociaż będzie szybciej dobrze mówicie o tych podgrzewaczach żeby zamiast tego wodę mieszac ciekawa jestem tylko czy nie przydałby mi się potem taki podgrzewacz do podgrzewania sloiczkow ciekawe czy by było ok no i ten parowy sterylizator chodzi mi po głowie ten do mikrofali boję się ze w garnku jak będę wyparzac będzie zostawał osad na butelkach.a poduszka super gdyby nie siku całą noc spalabym jak zabita
To chyba taniej niż według ówczesnego cennika bo w czerwcu cc było po 1400..w niektórych klinikach jeśli coś jest nie tak i trzeba dlużej zostać to sie wówczas dopłaca do ceny porodu, a z tego co wiem to na Zamenhoffa nie pobierają dodatkowych oplat za dłuższy pobyt...
I czy papierosy również mogą mieć jakiś wpływ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Funclub Strona Gwna -> O Myszce Diddl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme Diddle v 2.0.20 par HEDONISM