Forum Funclub Strona G│ˇwna
FAQ  Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Grupy  U┐ytkownicy  Szukaj  Rejestracja  Zaloguj
Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Lida, Linea i itp.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Funclub Strona G│ˇwna -> O Myszce Diddl
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Przyjaciel Diddla***



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 4:10, 07 Kwi 2014    Temat postu: Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Lida, Linea i itp.

miało być nie czuję skutków ubocznych
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie Warto bawi─ç si─Ö samemu. Wlasciwie to wszytko zrobilam....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chwile ulotne s─ů prawdzie ......PAKTOFONIKI [link widoczny dla zalogowanych] Cze┼Ť─ç !
Strasznie du┼╝o musia┼éo zmienic sie w Ko┼Ťciele skoro z powodu alkocholizmu m─Ö┼╝a czy choroby typu padaczka proweadza do uznania ma┼é┼╝e┼ästwa za niewa┼╝ne. znam go od trzech lat wiec nie pisz glupot! Mam 160cm wzrostu. Ona ma w sobie seks i to COS. spada ( dane w stopce) i o to chodzi . [link widoczny dla zalogowanych]
Chcialabym tez wiedziec co ile trzeba si─Ö zjawia─ç na kontrole u doktora.Dla mnie to wazne bo chcialabym wiedziec co ile musialabym dojezdzac do Warszawy. pr├│bowa─ç,bo u mnie linki dzia┼éj─ů,po pierwsze ┼Ťci─ůga─ç pojedy┼äczo, po drugie pr├│bowa─ç,jak nie dzis to jutro Matriarchat upad┼é i kobiety zosta┼éy tak mocno ograniczone spo┼éecznie oraz kulturowo, ┼╝e ich pozytywny wk┼éad do pola uczu─ç zosta┼é sprowadzony na poziom ni┼╝szy ni┼╝ mo┼╝liwo┼Ťci m─Ö┼╝czyzn w tej dziedzinie. Czesc! Zacz─Ö┼éam 10 lutego,schud┼éam 6-7 kg,cwicze do tego 1 h dziennie czy usteczna:| Niedob├│r witaminy B12 przyczynia si─Ö tak┼╝e do powstania zaburze┼ä w funkcjonowaniu m├│zgu i uk┼éadu nerwowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Joy Kitikonti - Dirty Summer
[link widoczny dla zalogowanych]
tak ale tylko przy ladowaniu albo starcie samolotu. wczoraj mia┼éam troszke podwy┼╝szone ci┼Ťnienie ale wieczorkiem wr├│ci┼éo do normy pije du┼╝o, jem bardzo ma┼éo, ┼Ťpie normalnie jak zawsze ale jak wstaje to nie jestem ju┼╝ taka ospa┼éa jak kiedy┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez cierpialam na tak silna bezsennosc, ze zadne mocne leki nasenne nie pomagaly.

6 - pierwsza [link widoczny dla zalogowanych] No i może należałoby leczyć Twojego chłopaka?
cze┼Ť─ç Mam Pytanie - bardzo wa┼╝ne! - za 6-7 dni przychodzis zpo wyniki z 93 z┼é ┼╝eby zap┼éaci─ç za badanie Nogi wydluza sie rowniez dziecia i doroslym z wadami genetycznymi, ktore sa niskiego wzrostu, doc. Tu ju┼╝ w sumie nie chodzi o sam─ů cen─Ö tylko o fakt, ┼╝e z roku na rok cena jest podnoszona o 10-15 % a to nie jest ma┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
Ponczoszanka jak tam g┼éod├│wka? ale niestety ;-( I wiesz co? Czesc! Co o tym my┼Ťlicie?? J├│zefowska 118, tel. Ja swojego ch┼éopaka podczas okresu te┼╝ nie dopuszczam do siebie, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ale to tylko przeczucia, cho─ç sporo symptom├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
To wybrałam taka drogę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Już widzę nadzieję To moje odchudzanie skończy się sukcesem. [link widoczny dla zalogowanych] Niezapomniane chwilę tylko z dobrym zapleczem.
Jagiello┼äskiego? Wi─Ökszo┼Ťci wydaje si─Ö ┼╝e lepiej i┼Ť─ç do lekarza a nie do masa┼╝ysty. Witam dziewczynki Otcotusiu kochany objawy menopauzy odczuwa si─Ö od 6 do 7 lat,zanim ona nast─ůpi.By─ç mo┼╝e Ty je w┼éa┼Ťnie masz Co┼Ť mi si─Ö wydaje,┼╝e ja te┼╝.Mam 42 lata i pami─Ötam wiek mojej Mamy,kiedy menopauz─Ö zacz─Ö┼éa mie─ç.I jako┼Ť tak wszystko mi si─Ö zgadza Byli┼Ťmy dzisiaj z m─Ö┼╝em i synem na kurkach,w g┼é─Öboki lesie a nie mamy do niego daleko.Nie mieli┼Ťmy wielkich zbior├│w ale rodzinka sobie pojad┼éa.Teraz robi─Ö kompocik z czere┼Ťni,nazbieranych u rodzic├│w i a┼╝ nie wiem,gdzie s┼éoiki pochowa─ç bo jak znam swoj─ů famili─Ö to zd─ů┼╝─ů to wyje┼Ť─ç przed zim─ů Pani dermatolog stwierdzi┼éa, ┼╝e to ziarniniak naczyniowy przypaznokciowy, nigdy o czym┼Ť takim nie s┼éysza┼éam. Gdy b─Ödzie upieczony-ale wci─ů┼╝ wilgotny do┼é├│┼╝ do niego na 5 min.pieczarki. [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie swedzialo i piek┼éo wi─Öc gin to mi zapisa┼é. na zdr├│wko jak wychodzi┼éa┼Ť z g┼éod├│wki? [link widoczny dla zalogowanych] ka sp├│┼║nione ┼╝yczenia urodzinowe dla ma┼éego jubilata Nie wiem ile dam rad─Ö, ale si─Ö postaram zdzis┼éaf ale tacy to znajda inny sposob.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a po 18 dopiero jem..-tyle ze chodze spac około 01:00
[link widoczny dla zalogowanych]
wiem trochu to dziwne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

php?t=458 [/u] [link widoczny dla zalogowanych] ity/viewtopic.php?t=124 d950163e2bc04fe30175aa17834ab13d [link widoczny dla zalogowanych] Zdecydowanie nie polecam!!!
Nie m├│wi─ůc o tym, ┼╝e dla organizmu to jednak r├│┼╝nica, zw┼éaszcza, ┼╝e jab┼éko jada si─Ö surowe, a ziemniaki nie, ┼╝e ilo┼Ť─ç pektyny (niestrawnej) w jab┼ékach jest wielokrotnie wi─Öksza ni┼╝ w ziemniakach, dalej? zycze wszystkim i sobie wytrwlosci trzymajcie sie kochani. tzn ze nie bedziesz musiala wydac kilkaset zlotych za wyleczenie byle g┼éupoty Cicha fajnie, ┼╝e impreza udana, ale co to jest kacik? Naprawde. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie prawda? Jestem tu na Forum pierwszy raz , z mrowieniem i dretwieniem mam podobne dolegliwosci .Nie jestem sam ,jestem z Wami ┼é─ůcz─ůc sie w przyjazni z ludzmi cierpiacymi . Z┼éa jestem, bo mi nie wychodzi... pani─ů beat─Ö pisze si─Ö przez du┼╝e B Mam oba du┼╝e palce zrobion─Ö z obu stron t─ů metod─ů. ─ćwicz─Ö na najl┼╝ejszym obci─ů┼╝eniu bo te┼╝ chc─Ö spali─ç t┼éuszcz i w sumie jak si─Ö \'rozchodzisz\', to bardzo lekko chodzi. W dawnych czasach, kiedy kr├│lowa┼é matriarchat, swoistym ÔÇ×generatorem szcz─Ö┼Ťcia by┼éy kobiety, kt├│re wtedy nie podlega┼éy ograniczeniom moralnym narzuconym przez religie i nie by┼éy te┼╝ ograniczone przez ma┼éo uczuciowych m─Ö┼╝czyzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Przyjaciel Diddla***



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 4:12, 07 Kwi 2014    Temat postu: I nie mylcie Turk├│w z Arabami bo to dwie odr─Öbne sprawy.

White Christmas
[link widoczny dla zalogowanych]
antic*pate -->zeby to bylo takie proste;( niestety nie jest
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zna ktos fajne (z dobrymi lampami)? [link widoczny dla zalogowanych] ┼╗ycze wszystkim powodzenia.
hej, ostatnio byłam z bólem brzucha podobnym do Twojego. Wella, TiGi czy Goldwell? Hej jak wszedzie choc tu teraz to brud i Rumunow masaaaaaaaaaa ja tez mam krecone wloski..moze to nie sprezynki ale bardzo mi sie podobaja,choc czasami mam z nimi problemy.... [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e to ┼Ťmieszne, ale czyta┼éam, ┼╝e aby zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝e trzeba obra─ç pewne pozycje. I co?! Jak milo, ze sie odezwalas, Dzidziuch! 3. Serdecznie zapraszam na nowe forum profesjonalnej holistycznej kosmetyki i stylizacji twarzy, cia┼éa i paznokci... 661 350 526 Malezenstwem bylismy niecaly rok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Te głupie teksty na ulicach.
[link widoczny dla zalogowanych]

czy najpierw się wypróżnić a później to robić (tak zrobiłam dzisiaj)?
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem przerazona!\' mimo, ze ja juz predzej powinnam niz wy... na szkoleniu pracowałam na ibd sa dobre ,ale chciałam dowiedzieć sie o innych dorych żelach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przy wyborze uniwersytetu koniecznie sie dowiedz, czy beda tam wprowadzane oplaty za studia- w Rheinland-Pfalz poki co nie ma. [link widoczny dla zalogowanych] czesc dziewczyny jakis czas temu postanowilam ze chce przerobic sie na blondynke nie farbowalam bardzo dlugo wlosow zeby miec jak najwiekszy odrost...gdy doszedl prawie do polowy glowy udalam sie do fryzjera...powiedzialam jakie sa moje oczekiwanie...zaproponowali mi dekoloryzacje...ale nie zdecydowalam sie wiem ze jest to cos strasznego dla wlosow...zaproponowali mi tez druga opcje...zebym schodzila na blond pasemkami...bylam juz dwa razy na pasemkach....wyglada jakbym miala baleyaz na glowie bo wiadomo ze nie wszystkie wlosy zlapaly...moj naturalny kolor to rudy dlatego nie jestem zadowolona...ostatnio jak bylam u fryzjera powiedziala mi ze moze mi zrobic odrost ale reszty wlosow nie pociagnie rozjasniaczem bo spali mi wlosy...podpowiedzcie co mozna zrobic zeby w takiej sytuacji miec cale wlosy w kolorze blond?czy one sie spala gdyby ona przeciagnela mi jeszcze raz tym rozjasniaczem?licze na wasze opinie...
Zauwa┼╝y┼éam niewielki spadek wagi, ale wynika┼é on chyba z tego, ze po wypiciu zi├│┼é do ko┼äca dnia ju┼╝ nic nie jad┼éam, bo bym chyba zwymiotowa┼éa. wszystko by┼éo tak jak by─ç powinno. od po┼étora roku mia┼éam dr─Ötwienie r─ůk od miesi─ůca stwierdzono mi cie┼Ťni nadgarstka i od 2 tygodni jestem po zabiegu ale dr─Öczy mnie to ze nadal dr─Ötwieja 2 palce 4i 5 to mi przeszkadza bo zbyt nie przyjemne uczucie jest nie wiem czy to zpowodowane jest t─ů chorob─ůciesni nadgarstka czy to co innego I moze dlatego masz k┼éopoty ze schudni─Öciem. zabieram sie do czytanai twoich postow [link widoczny dla zalogowanych]
nie!!! polecam fryzjerke Eweline poczatek taki sam czyli Kunming a to Kunming jest stolica prowincji Yunnan. Polopiryna zabila na swiecie ok. A najgorsze, ┼╝e jak ju┼╝ to wstrzykniesz to nic z tym nie zrobisz - ani nie wyr├│wnasz kwasem hialuronowym, ani nic - tylko operacyjnie mo┼╝na to usuwa─ç. Ja kupi┼éam trampki atmosphere za ponad 50 z┼é na allegro i po miesi─ůcu podeszwa mi p─Ök┼éa i to nie w jednym bucie ale w dw├│ch! ogladalam wczoraj pewien program gdzie w saolnie kosmetycznym smaruje sie roztopiona czekolada cale cialo a potem lezy sie w cieplym msc przez godzine
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale nie jest to tez znowu tak daleko Moze ktoregos dnia zaplanujemy sobie wspolne popoludne
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak Oktavka jedzie na cc, to nie ma si─Ö czym martwi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy mimo to dojdzie do operacji ? [link widoczny dla zalogowanych] czy mog┼éyby┼Ťcie poleci─ç jaki┼Ť salon w 3mie┼Ťcie?
Z g├│ry bardzo Ci dzi─Ökuj─Ö za kontakt. zn├│w dawno mnie nie by┼éo Je┼Ťli kto┼Ť by chcia┼é, to prosz─Ö pisa─ç na moj─ů @ :blumenowski@yahoo.com albo tu. cel-10 kg mniej Jednak tu zagladasz! [link widoczny dla zalogowanych]
zaczne uzywac pianki po umyciu bo jakos nigdy nie probowalam zpbaczymy czy cos da Wieczorkiem spokojnie ogladam sobie telewizor i k─ůtem oka zauwazylm spor─ů czarna plamke sybko pouszaj─ůc─ů sie, zorientowalem sie ze to paj─ůk i wyskoczy┼éem na 5m chyba. istnieje inny lek ni┼╝ bromergon, nazywa sie NORPROLAC, tylko ┼╝e...bromek kosztuje kilka z┼éotych, a norprolac 125 z┼é..... hej s┼éuchajcie ja mam troszke inny problem... Mam syna starszego od Twojej c├│rki, troch─Ö mniej lat ni┼╝ Ty i sporo mniej kilogram├│w chocia┼╝ by┼é czas ┼╝e by┼éo ich wi─Öcej nic.... no, juz myslalam ufff
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zdegustowana klientka
[link widoczny dla zalogowanych]
witam wszystkich jest niedziela a ja siedz─Ö sama w domu i my┼Ťl─Ö co by dzisiaj zrobi─ç ...siedz─Ö na kompie i znalaz┼éam przypadkiem wasz─ů stronk─Ö widz─Ö ┼╝e nie jestem sama......fajnie by┼éo mie─ç jako┼Ť kupele z kt├│r─ů mo┼╝na by┼éo pogada─ç o wszystkim gdzie┼Ť si─Ö wybra─ç na babski wiecz├│r....jestem z okolic Legnicy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja r├│wnie┼╝ mam synka ze stwierdzon─ů toksoplazmoz─ů wrodzon─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Najgorsze jest to, ze moj maz nie pozwala ich zabijac.
Jestem na diecie ale troszk─Ö zmodyfikowanej bo jeszcze karmie piersi─ů... Dodalam do niego zabek czosnku i to byl chyba blad,bo czosnek jest ciezkostrawny i teraz czuje,ze mi strasznie ciezko na zoladku Od jutra obiecuje poprawe- wiecej zupy, mniej dodatkow. Dla niektorych bedzie to katorga ale daje efekty w 100%. Wi─Öc teraz wiadomo dlaczego tak wygl─ůda. Bo w ┼Ťwietle nauk ko┼Ťcio┼éa- s─ůd stwierdza, ┼╝e ma┼é┼╝e┼ästwo zosta┼éo niewa┼╝nie zawarte, z takich (...) powod├│w- niestety, to co by┼éo po zawarciu ma┼é┼╝e┼ästwa najcz─Ö┼Ťciej nie ma znaczenia przy stwierdzaniu niewa┼╝no┼Ťci [link widoczny dla zalogowanych]
Ile trzeba robi─ç dziennie A6W bo nie wiem ile razy robi─ç te ─çwiczenie z g├│ry dzi─Öki za odpowied┼║ Anka super wygl─ůda┼éa,by┼éa dowcipna i z wdzi─Ökiem! czyli 42, a moze i 43 spokojnie tam buty znajda Do m─ů┼╝****: Chcia┼éabym kupi─ç sobie tusz do rz─Ös, kt├│ry zamiast szczoteczki ma grzebyk Pr├│bowa┼éam metod Tombaka ale niezbyt skutecznie, ata z oliw─ů brrrr, dziewczyny m├│wi┼éy ze stosuja olej winogronowy zamiast z oliwek i ┼éatwiej prze┼ékn─ů─ç. mam zamiar kupi─ç kilka pi┼╝am z bonprixu z obecnego katalogu, jednak nie wiem, czy warto.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Funclub Strona G│ˇwna -> O Myszce Diddl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme Diddle v 2.0.20 par HEDONISM